Loot Crate - April



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Aprils Tema var: FANTASY


Jeg modtog:
En "Dungeons and Dragons" T-shirt.
Et "Harry Potter" inspireret bagage tag.
En oppustelig kongekrone.
En rollespils inspireret butterfly.
"The Princess Bride" spillekort.
"Game of Thrones" USB-stik
"Game of Thrones" magneter. 

Mit ynglings objekt i denne pakke er faktisk lidt svær at udpege, da jeg ikke syntes tingene er så fede, denne gang. Men fordi jeg er en kæmpe sucker for Harry Potter, så er det nok baggage tagget jeg er mest glad for. T-shirten er også ret fed faktisk. Ooooog mon ikke at jeg kommer til at sætte pris på GoT-tingene, når jeg får mig taget sammen til at se det - Hvilket jeg kan fornemme er snart!

Næste måneds tema er: Unite.
Det lyder hamrende spændende og jeg har faktisk ingen anelse om hvad den skal indeholde,
 men jeg glæder mig til at finde ud af det ;-)



Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar