My week in songs #1



Mandag
Bruno Mars - "The Lazy Song"
I mandags var jeg i skole, hvorefter jeg gik direkte hjem og fik en lang lur!
Udover det fik jeg set mine serier og besøgt en kammerat, der boede lige
rundt om hjørnet. Det var en af de dage hvor jeg intet gad.

Tirsdag
Geordie Shore - "A Parsnip In A Pear Tree"
Tirsdag pjækkede jeg fra skole for at sove længe. Jeg tog derefter hjem til en ven.
Jeg endte med at sidde og se Geordie Shore, kigge på julegaver til mig selv
og lave engelsk aflevering. Gotta love the Geordies!


Onsdag
The Script - "Nothing"
Onsdag var en af de dage hvor jeg var trist og hadede tilværelsen.
Var ked af at være alene og ikke kunne tage mig sammen til at
lave lektier eller tabe mig. Hadede basically alting.
Denne sang er min ynglings for tiden.

Torsdag
Christina Perri - "Human"
Hele torsdag kunne jeg ikke tænke på andet end mit første
møde i depressionsforeningen, som skulle finde sted om aftenen.
Jeg glædede mig, men var også nervøs på samme tid. Teksten til
denne sang, hjælper mig tit til at forstå at det er okay at indrømme
at man har det skidt. Mødet gik rigtig godt btw :-)


Fredag
Justin Bieber - "Mistletoe"
Julefrokosten med Liberal Alliances ungdom var planlagt og
skulle gennemføres fredag aften. Jeg blev mindet en smule om at
det er jul om lidt da denne sang blev spillet, under maden.
Super fed aften med en masse søde mennesker.


Lørdag
Taio Cruz feat. Flo Rida  - "Hangover"
Lørdag havde jeg de mest åndsvage tømmermænd, men måtte
alligevel kæmpe mig op, så jeg kunne blive klar til den næste
julefrokost kl 16. Jeg drak ikke før jeg endte i byen kl 23,
til singlefest på pionerbar. Endte med at sove hos en kammerat
og have det skide sjovt til kl halv 9 om morgenen!!

Søndag
Until Dawn soundtrack - "O Death"
Søndag havde jeg en gaming aftale med en kammerat.
Vi skulle spille Until Dawn! Problemet var bare at jeg havde
sovet 4½ time, så jeg var voldsomt træt. Jeg blev ved med at falde i søvn!
Selv med joysticket i hånden. Min kammerat grinede lidt af mig,
men det var skide hyggeligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar