Apptastic monday



Idag vil jeg tage jer med ned i den dybeste afgrund af mit sind - Min iphone!
Jeg er, som de fleste mange andre unge, totalt og aldeles afhængig
af min telefon. Kan slet ikke fungere uden den.
Det er en iphone 4s og batteriet er noget forbandet lort og derfor har
jeg altid min oplader med mig, uanset hvor jeg er. Den holder strøm i få
timer og det er en kæmpe pain in the ass, når jeg er i byen.
På trods af dens fejl og mangler, så elsker jeg den og bruger meget tid
på design, både udenpå og indeni. Det er gennemtænkt hvilket
billede jeg har som baggrund, hvordan mine apps er organiseret og derudover
har jeg nogle seje covers, som gør det svært for mig, hvis jeg skulle ha ny telefon.

I opslaget idag vil jeg tage jer med på app-tour, så der måske er nogen
der finder inspiration eller bare kommer til at grine af mange af mine useless
apps, som bare ligger og pynter indtil den éne dag hvor jeg skal bruge den!

____________________________________________________________

Min låseskærm er som sagt nøje udvalgt og selvfølgelig er Andy min baggrund.
Det er han forresten også på min computer - Fordi man kan aldrig få
for meget Andy. Hvis billedet havde siddet i forkert vinkel, havde jeg
valgt et andet, fordi så neurotisk er jeg. 



På den første skærm er der selvfølgelig alle standard appsene,
lige med undtagelse af facebook, facebook-messenger og oversæt-appen.
Disse apps bliver ikke brugt super meget faktisk. Udover facebook-appsene ofc.
Tror jeg bruger billeder, noter og ur mest. Men det er jo pretty standard. 



Here's the good shit! "Bland selv" mappen er alle de trælse apps om ingen bruger
men som lidt er fast inventar på telefonen. Tbh, bruger jeg nok mest snapchat,
trivial crack og instagram. Rejseplanen er begyndt at blive brugt meget, fordi
jeg konstant skal tage busser, nu hvor jeg er flyttet. Sims Freeplay og Family Guy
er nok de to eneste deciderede spil som har fanget mig og jeg er
nået så fucking langt at det er på kanten til at blive en obsession.
WhatsApp bruger jeg sjældent men har den for at kunne kontakte
min familie i canada, fordi de ikke rigtig gider facebook - Upraktisk. 
Tinder er måske også brugt en del (hæh)



På sidste side ligger de useless apps som jeg aldrig bruger men
heller aldrig får slettet fordi 'hva nu hvis'... Pocket Pole Guide bruger jeg til
at finde nye pole-moves, men min pole er ikke engang sat op, så bruger
den nærmest aldrig. Shazam bruger jeg hvis jeg hører en sang, jeg ikke kender,
men som er nice, og der ikke lige er nogen omkring mig der kan fortælle
mig hvad den hedder. Ret praktisk faktisk. Dreamdays tæller ned til
de nye sæsoner af mine serier. Også ret praktisk. 7 Minutes Work Out..
Den har jeg brugt én gang! MEN jeg betalte 13 kroner for den så jeg
VIL have den til at ligge fremme... Og hvad nu hvis jeg blev sund imorgen? 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar