Loot Crate - Januar



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.

Januars tema var: REWIND


Jeg modtog
:
En lille figur der skal forestille et oldscool nintendospil, med "Dr. Who".
En "Voltron" T-shirt.
Et par pixel solbriller.
Et slips med "space invaders".
En "Do it yourself" comicbook.
Og issue 001, "Star Wars" tegneserie.

Mit ynglings objekt er helt sikkert solbrillerne - De er helt vild seje og virkelig noget helt unikt.
Slipset har jeg givet til min kæreste, i håb om at han vil taget det på mindst 3 gange!
"Do it yourself" tegneserien gav jeg til en veninde, som er god til at tegne!

Jeg glæder mig rigtig meget til næste måneds Crate, hvor temaet vil være: PLAY. 
Det skal nok blive spændende.


Du kan læse mere og oprette sig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden. 

2 kommentarer:

  1. Åh ja, overvejer - når jeg engang er flyttet og har styr på økonomien igen, så ville det være den perfekte gave til min kæreste ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også worth it!
      - Tak for kommentaren :D

      Slet