Månedens wantie - Marts


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Månedens wantie for Marts var en lækker R2D2 Kjole fra Ebay, til 59 kr. (+ free shipping), som jeg har ønsket mig i hundrede år, men bare ikke har fået købt. Denne gang kunne jeg ikke modstå fristelsen og den er hermed kommet i min varetægt
 - Jeg er en lykkelig lille nørd. 

Jeg bestilte kjolen d. 5. Marts og modtog den d. 4. April.



Jeg var rigtig bange for, da jeg bestilte den, at den ville være lille i størrelsen, når nu den var onesize og blev sendt fra Kina. Størrelsen er, som i kan se på billedet, intet problem og kjolen sidder som den skal. Den er bare meget slim, så har købt noget shapewear, så jeg ikke ligner en hval! Stoffet er meget lækrere end jeg havde regnet med! Det er mere silky og glat, så det er helt klart en bonus.



Kjolen får 4 ud af 5 stjerner, for langsom levering, men en fed vare.
Jeg syntes personligt at en måned er lige i overkanten, så der røg lige en stjerne i faldet.
Men all in all, er jeg rigtig glad for min kjole. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar