Månedens wantie - Maj


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Nu tænkte jeg at det var på tide at bestille noget andet end wish-produkter,
så derfor bestilte jeg denne gang en plakat fra emp-shop.dk, hvor jeg ofte sidder og dagdrømmer
om alle de ting jeg ikke har råd til. Plakaten kostede dog kun 45 kr (124 med forsendelse)
så jeg tænkte at det var lige til at overkomme. Og så er den endda med
et af mine absolut ynglingsbands: Bring me the Horizon!
Jeg bestilte plakaten d. 29. April og modtog den d. 4. Maj.



Jeg forventede at den var lige som alle andre plakater.
Tbh havde jeg ikke så mange forventninger, haha.
Men da den ankom blev jeg overrasket for syntes faktisk
at den var større end jeg lige havde troet. Den er 
fucking flot og jeg har no ragrets!



5 ud af 5 stjerner for hurtig levering og et godt produkt.
Den hænger fint over min seng og pynter - Nu kan jeg se på Oli Sykes
som det sidste hver nat, inden jeg skal sove. Who's complainin'? 


1 kommentar: