Funko Pop Figurer #4


FUNKO POP VINYL:


Idag, vil det måske chokere nogen at høre at jeg har været Gamestop utro med Stereostudio. Det skete ligesom bare... Men jeg er ikke engang ked af det! Ikke nok med at de er billigere (Ja ja, 10 kr, but still!), så har de også et meget større udvalg. Udover det, ramte jeg bare lige plet, og var kommet ind, imens de havde 40% rabat på alt! Først lod jeg min kæreste vælge én og han valgte Hershel, fra The Walking Dead, hvilket jeg er så glad for! 
Derefter lod jeg min kammerat Steven, vælge en.. Han valgte så Khal Drogo, fra Game of Thrones, fordi han så "totalt badass" ud. Det brokkede jeg mig skam heller ikke over. Da det så blev min tur til at vælge, kunne jeg ikke lade være med at tænke, at jeg nu, har så mange figurer fra serier og tegneserier osv. men ingen fra Disney, så jeg valgte Cogsworth, fra Skønheden og Udyret, fordi jeg, ganske simpelt, syntes han var lidt for nuttet at se på!  

I sidste opslag skrev jeg en hel masse ting om Gamestop, som jeg jo også har gjort flere gange.. Men nu tror jeg at jeg, endnu engang, vil benytte lejligheden til at ændre mening. Som jeg skrev længere oppe, så har jeg været i stereostudio idag, frem for Gamestop og jeg blev en smule skuffet over at jeg ikke var gået derind for længe siden. Deres udvalg er større og nyere derinde. I Gamestop ser det kun ud som om deres udvalg er stort, men det er fordi de har så mange af de samme, der står side om side. De tre som jeg har købt denne gang, var ihvertfald ikke i Gamestop og de er ret nye. Just sayin'... 


2 kommentarer:

  1. Jeg havde faktisk tænkt jeg ville skrive til dig om stereo studio på et tidspunkt, men det kan jeg da så se, at jeg ikke behøvede, for selvom 10 kroner måske ikke er meget giver det da en del i længden! :D
    Vores Stereo studio har ikke vildt mange endnu, men vi snakkede med afdelingslederen der tilfældigvis stod ved kassen og han sagde, at han nærmest kunne få alle hjem og at de var ved at udvide. De havde nærmest kun game of thrones og walking dead ting, ingen jeg følger med i endnu.
    Har helt lyst til at smutte derind for at se om de kunne ske at have 40% på alt også.... Sikke et tilbud! :o
    Har dog haft kigget på Cogsworth, han er super sød!

    SvarSlet
    Svar
    1. Stereo Studio gør sig mere i film og serie-Funkos hvor at GameStops udvalg er bredere fordi det både er Spil, film og serier :-) Men GameStop i Kolding har et større udvalg end andre steder jeg har set :-)

      Og ENIG, Cogsworth er VILDT sød, men ikke lige så sød som Mrs. Potts og Chip :3

      Slet