Loot Crate - Juli



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Julis tema var: HEROES 2


Jeg modtog:
En "Wonder Woman" plakat.
Et "Legend of Zelda" Svedbånd.
En Batman multi-tool nøglering.
En "Regratable Superheroes" bog.
En Q-pop figur, i form af Batman!
En "Star Trek" luftfrisker.
+ Et "Brawlhalla" download kort,
som jeg ikke fik med på billedet.

Jeg vælger altid en favorit ting, og denne måneds all time favorite må være "Regretable Superheroes" bogen!
Jeg syntes det er en genial idé og jeg glæder mig åndsvagt meget til at læse i den. Jeg er dog også ret glad for min multi-tool nøglering... Nu kan jeg drikke bajer og/eller kaste den efter folk, imens jeg har ægte Bat-stil. Fed!
Er dog lidt skuffet over at der ikke var flere ting i denne måneds kasse. 

Næste måneds tema er: Villains.
Når denne måneds tema var noget med helte, er det da klart at næste måneds skal være skurke. Jokeren er front figur på info-emailen, så mon ikke der dukker noget Joker-relateret loot op?
Man kan da ihvertfald have lov at håbe!


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr. i måneden



Ingen kommentarer:

Send en kommentar