Funko Pop figurer #1



 FUNKO POP VINYL:


Jeg er mange gange stødt på disse nuttede figurer på internettet og på profiler hos folk på instagram, men igår stødte jeg selv på dem i Gamestop! De havde et 2 for 3 tilbud og så kunne jeg altså bare ikke modstå fristelsen (De havde ingen med batman.....)
Jeg har valgt lige netop disse 3, fordi Wolverine,
 Harley Quinn
og Daryl Dixon er nogle figurer, som fylder en del i mit lille nørdede hjerte. Harley Quinn har jeg altid elsket fordi, let's face it, hun er en sexy maniac og det er lidt for sejt. Wolverine er bare Wolverine, which is the most epic thing about him! Og Daryl Dixon er   mit crush. Oh, I'm serious. Har     også betalt dyre domme for et iphone cover med hans flotte fjæs på.





 Jeg har planer om at skulle samle mange flere og siden igår, er det blevet lidt en obsession for mig at skulle finde flere! (Ebay er forresten min bedste ven lige nu!!!) Der vil helt sikkert komme flere, men om der vil komme flere opslag om dem, vil tiden jo vise! 


2 kommentarer:

  1. Jeg har ofte overvejet at lave en lille samling af disse nuttede figurer også, det kunne godt være superhelte, men bestemt også karaktererne fra Big Bang Theory - Jeg ved ikke hvor stort udvalget er af dem på eBay disse figurer, men Amazon har i hvert fald vildt mange! Helt og lykke med din samling :)

    // randomdanishcitizen.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ooooh my god! Tak fordi du siger det! Ebay har nemlig ikke et ret stort udvalg desværre... Tak tak tak!

      Og mange tak for din kommentar 😄

      Slet