Månedens wantie - Februar



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Månedens wantie i denne omgang var en stormtrooper lampe fra Alphageek.dk, til 329 kr. Jeg var så heldig at få denne musthave, af min lillebror i fødselsdagsgave! Jeg har kigget på den mange gange og har tit været tæt på at købe den, men der er altid kommet en undskyldning i vejen. Så er det dejligt med en lillebror der bestiller den i stedet for. Wehoo! (Did I ever mention how much I love that little moron?)
Han bestilte lampen d. 5. februar og modtog den d. 13. 


Jeg var en lille smule skuffet da jeg fik den op af kassen, fordi jeg opdagede at den kørte på batterier og ikke var sådan en man kunne smide i et stik - MEN, jeg blev til gengæld positivt overasket fordi den er lavet af plastik, fordi jeg er lidt af en klodsmajor, så jeg har det med at smadre ting. Den bliver svær at smadre! 



Vil give lampen og hjemmesiden i alt 4 ud af 5 stjerner for hurtig levering, en positiv oplevelse og en god vare.
At jeg fik mig en overraskelse mht. batterierne, er jo bare ærgerligt.
- Den er jo sej alligevel!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar