Loot Crate - Februar


Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Februars tema var: PLAY



Jeg modtog:
Selve pakken, som kunne foldes ud til en spilleplade.
Terninger samt. spillebrikker og reglerne.
En lille DIY figur samt medfølgende farver - Blå rød og sort.
En bog - "Ready Player One" af Ernest Cline.
Et sæt "Superfight" kort.
En blå "HEXBUG ant" + medfølgende batterier.
+ en lille nintendo plakat, som jeg ikke lige fik med på billedet.

Mit ynglings objekt i denne måneds pakke er helt sikkert Superfight kortene.. Er stadig ikke helt sikker på hvordan det fungerer, men har en hunch om at det er lidt ligesom Cards agains Humanity (Som er et helt genialt spil btw.)
Min kæreste er ikke den store læser, men han er frisk på at forsøge at læse bogen, da den går mere ind i hans interesse, end mine svenske krimier. 

Næste måneds tema bliver: Covert,
og jeg glæder mig allerede til at se hvad de har fundet på!


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar