Funko Pop Figurer #3




FUNKO POP VINYL:



Denne gang, har jeg været en tur i GameStop - I KOLDING. Jeg tænkte at jeg denne gang, ville kigge efter noget, jeg måske ikke har kigget efter før, så jeg bevægede mig ud i noget Game of Thrones. Min kæreste valgte så at jeg skulle have Ghost med hjem. Derefter opdagede jeg, til min store lykke, at de havde fået Super Saiyan Goku på hylden, så han
blev simpelthen kastet ned i posen. Et par dage efter var jeg, tilfældigvis, i samme butik og bestemte mig for at skulle have en ekstra med hjem, så jeg kunne skrive et opslag mere, til bloggen. Det var igen, min søde kæreste, der fik lov til at vælge og han udvalgte hans ynglings superhelt, Deadpool. Jeg brokkede mig skam ikke, for jeg syntes faktisk det var et rigtig godt valg, som jeg nok selv ville have taget anyway. 

Jeg ved godt at jeg skrev, i sidste opslag, at jeg ville kigge på Toywiz fremover, når jeg skulle købe Funko, men et par dage efter jeg havde offentliggjort opslaget, fik jeg lige en regning på 240 kr, fordi den var blevet hapset i tolden, inden. Så jeg tror bare lige at jeg lader være med at løbe den risiko igen og holder mig til Gamestop. For det første så får man det i hånden, med det samme og derudover så kan man rent faktisk få lov til at tale med medarbejderne, om produktet. Det gør lige det hele lidt hyggeligere. 



7 kommentarer:

  1. Jeg skal virkeligt have fingrene i noget deadpool og researche ordentligt på ham, for han skulle være noget så fed og det jeg har set hader jeg bestemt heller ikke! ;)
    Det er så nederen med told, for de er ellers super billige derinde! Min roommate og jeg overvejede at købe der, men er glad for, at vi da fik en ordentlig advarsel inden da for orker slet ikke told...
    Da jeg ikke har en samling endnu har jeg fundet nogle stykker på eBay der kan fås til under 80 kroner inklusiv forsendelse jeg gerne vil have - de har så ikke kassen, men det er nu okay!
    Elsker også gamestop personalet, som udgangspunkt i hvert fald. Jeg nævnte blot Batman til min veninde derinde og blev med det samme nærmest vist hen til et stativ med ene af Batman ting, de er nu seje nok! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De har mange fede Batman ting derinde og hvis jeg havde været rigere, havde jeg købt butikken tom! Og det er godt at i tænker jer om, for jeg fik sgu et ordenligt rap over nallerne.. Lorte told :-(

      Btw. Der kommer endnu et opslag meget snart! :D

      Slet
    2. Jeg hader Told konsekvent! Har lige bestilt en figur af Captain America på eBay, men grundet de små usikkerheder der er med omregning derinde koster den 80,91 eller noget i den retning, ikke så fedt, men håber den ikke bliver taget! :D

      Slet
    3. Håber jeg da heller ikke for dig, for det ville fandme være skod, når nu det kun er 91 øre, der er tale om!!

      Slet
    4. Lige præcis, men tolden er jo komplet ligeglade med hvor lidt der er tale om :/

      Slet
    5. Ja og derfor burde de have et spark i rumpetten!
      De er bare sure fordi de får en skod løn, og ikke selv har råd til Funko :(

      Slet