Loot Crate - Juni



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Junis tema var: CYBER


Jeg modtog:
"The Nerd Machine" klistermærker.
En "Optimus Prime" T-shirt.
"Boarderlands zer0" musemåtte.
Et "Terminator" cranie.
En "Brain Chip" nøglering, også fra "Terminator".
En "Battlestar Galactica - Target Practice" plakat.
Et penalhus med noget cybermønster, som lyser i mørke.
+ En lap, til at sy på bukserne,
som jeg faktisk ikke rigtig har forstået, hvor er fra....

Denne måneds ynglingsting, var der slet ikke nogen tvivl... Nu ved jeg godt at jeg tit er hyped over T-shirtsene, men denne måneds T-shirt er bare spot on. Men jeg er faktisk også ret glad for mit Terminator Skull.. Syntes det er helt vildt sejt.. Denne måneds crate, syntes jeg dog, var lidt fesen. Men ikke en skuffelse, for jeg har jo fået et par seje ting. Glæder mig bare til næste måned fordi....

Næste måneds tema er: Heroes 2.
Oooooooog på billedet i mailen, var Wonder Woman en af front personerne, så jeg krydser virkelig fingre for, at der dukker noget op, som er relateret til hende. Jeg er vildt glad for at temaet i Juli, er Heroes, for de har haft det før (hints 2 tallet..), men der modtog jeg ikke Loot Crate, så jeg gik glip af det!
Jeg glæder mig som et barn til juleaften.



Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar