Månedens wantie - Juni


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Denne måned har jeg, ganske enkelt, kastet mig ud i at købe en hue - Selvfølgelig på Wish.com-appen. Der kostede den 20 kr (+7 kr i forsendelse). Jeg kunne ikke lade være med at gøre mig tanker om, hvor stor huen nu ville være og om den overhovedet ville passe ordenligt på mit hovede.
Jeg bestilte huen d. 13. Juni og jeg modtog den d. 25. Juni.



Da jeg modtog huen, må jeg indrømme at jeg sukkede lidt. Den passer egentlig okay, men som alle andre liiiiiiidt for små huer, så "kryper den op", eller hvad jeg skal kalde det. Den hopper sniger sig ligesom længere op, og ser ret akavet ud, i stedet for at blive hvor jeg sætter den! Havde håbet at den var en smule større, så det var lidt en skuffelse.. Men huen er stadig fed though!



Junis wantie fortjener 3 ud af 5 stjerner, for hurtig levering og men skuffende størrelse. Jeg ved godt at mine forventninger måske skød ved siden af, i forhold til, hvad man fornuft sagde, men jeg håbede inderligt, da den så stør ud på billedet. Men jeg er glad for den, så derfor får den 3 stjerner. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar