Funko Pop Figurer #5


FUNKO POP VINYL:





Denne gang er mine 3 funkoer blevet købt meget forskudt af hinanden.
Først købte jeg Chewbacca, i GameStop i Esbjerg. Mest fordi jeg gerne ville have ham, men også fordi den kammerat jeg var derinde sammen med, kan sige den fedeste Chewbacca lyd! Thor fik jeg af en veninde. Hun har været i London og var så sød at købe denne med hjem til mig, fordi hun ved at jeg samler som en tosse. Heldigt nok at hun købte en, jeg ikke havde i forvejen.
Den sidste har jeg ønsket mig LÆNGE, fordi jeg i forvejen har Batman OG The Joker Batman,
så nu var det på høje tid, at skaffe ham hjem. Den er også købt i GameStop i Esbjerg.


Jeg skrev sidste gang om StereoStudio, som var et hit, men desværre har Esbjergs StereoStudio ikke nær så stort et udvalg af Funko, som den i Kolding, så derfor blev det endnu engang GameStop. Jeg har intet imod at skulle i GameStop, for de er altid så søde og venlige derinde, jeg troede bare lige at jeg kunne spare et par kroner, ved at hoppe i SS, men når nu udvalget er rigtig begrænset, så vil jeg hellere smide lidt ekstra penge, for at kunne vælge frit. Jeg er ihvertfald glad for de tre, i denne måned, mest fordi de er meget forskellige.




3 kommentarer:

  1. Joker og Thor er klart på min ønskeliste og du kommer muligvis til at se lignende indlæg fra mig, for nu har jeg ligesom startet samlingen, så tror ikke liiiiige jeg stopper med det samme igen!
    Stereo Studio burde vist nok være i stand til at bestille nærmest alle figurer hjem, så du skal bare snakke med dem om det, men det er nok lidt svært, hvis du normaltvis beslutter dig i butikken. :)
    Gucca.dk har også et ret godt udvalg, det er self uden told og sådan, så måske det også var en mulighed? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for inspirationen! Jeg vil helt klart forsøge med Gucca.dk :D

      Slet
    2. Hvis man køber for over 600 er der fri fragt og ellers hvis du prøver at søge på nettet kan du muligvis finde en rabatkode på 5 % - Lidt har jo også ret xD

      Slet