Månedens wantie - August


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Denne måned tænkte jeg at jeg ville prøve noget anderledes - Købe klistremærker! Jeg følger en pige på instagram, som kalder sig "Rage of the Nerd" og hun tegner disse små søde figurer, som man kan få som t-shirts, klistremærker etc. Anyway, jeg forelskede mig i to og bestilte dem på Redbubble for 50 kr. 
Jeg bestilte dem d. 1. August og jeg modtog dem d. 17. August.




Klistremærkerne ankom for en time siden og jeg var super hyped! De var faktisk lige præcis så store som jeg havde regnet med, hvilket var en lettelse. Ville have hadet hvis de var små.. De er blevet smidt på min bærbar og dér sidder de godt. Det er super god kvalitet og jeg må sige at det nok ikke er sidste gang jeg bestiller noget derinde.. Skal bare have "Rage of the Nerd" overtalt til at tegne noget med Batman!
Bonus info: Der lå et ekstra klistremærke i pakken.. En Red Bubble! :D 



Disse to små søde basser, får 5 stjerner for rigtig god kvalitet og et skønt produkt!
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg køber på Red Bubble, da jeg ved at man også
 kan købe andre sjove ting med prints! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar