Loot Crate - August



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Augusts tema var: VILLAINS 2


Jeg modtog:
Et "Los Pollos Hermandos" forklæde.
En Joker træfigur.
Et Venom kaffe krus.
En "Hydra" broche.

Augusts favoritting må helt sikkert være kruset.
Jeg er med på at tingene er meget værd osv, men må indrømme at jeg er lidt skuffet over at der ikke var flere ting, i denne måneds pakke. Det er liiiiidt fimset. Men håber da at de kommer efter det næste måned..
Er især skuffet fordi pakken var helt vildt forsinket og jeg har ventet lang tid på at få den, og så er detr 4 ting i.
I was like: "Really?!"

Næste måneds tema er: Summon.
Og rygtet siger at der kommer til at være en genstand fra Supernatural! Hvis det er tilfældet lover jeg aldrig at være utilfreds med Loot Crate igen - Heller ikke når de er hamrende forsinkede................
Håber også der er noget Harry Potter relateret, men det er bare en tanke. 


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr. i måneden




Ingen kommentarer:

Send en kommentar