Movieview.dk


Movieview.dk skrev for nylig en artikel om mig og bloggen, for at fremhæve bloggen til den målgruppe jeg jo normalt gerne vil ramme - Nørderne. Jeg er rigtig glad for at de tog sig tid til at skrive en artikel om mig, og hvad jeg sidder og skriver om, så derfor er det da åbenlyst til jeg skal promovere deres side, som er hamrende awesome - Og værd at følge med på, hvis man elsker film!

De to bedste venner Kim Skammelsen og Mark Hougaard startede i 2009, på facebook, med en side for nærmeste venner og andre film interesserede - men som tiden gik blev interessen for gruppen større og de besluttede sig så for at oprette en hjemmeside i 2010. Hjemmesiden er privatejet og derfor sælger de ingenting derinde, men har derimod tit nogle fede konkurrencer kørende. 


Siden er fed fordi de ikke kun anmelder film, men også poster nyheder om nye film, anmelder spil i alle genrer og generelt har en masse spændende at byde på. Deres målgruppe er bredere end jeg faktisk lige troede, da den både henviser til super-nørderne, til dem som kun spiller af og til og så også til dem som nøjes med at have en fascination af film. Som der ses på billedet herover, så har de også eksklusive interviews og konkurrencer, hvilket bare giver hjemmesiden et ekstra pust! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar