Loot Crate - September



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Septembers tema var: SUMMON


Jeg modtog:
En lille model af Deans Chevy Impala fra Supernatural.
En Guld Buddha i form af Homer Simpson.
En Pokemon hue - Pikachu.
En Heathstone samle-mønt og medfølgende Card Pack kode.
En Heathstone stressbold.
Et lille Loot Crate Summon kortspil, med medfølgende regler.
+ En reklame for Loot Crates nye mobilspil, som er tilgængeligt i App store og Googleplay.


Der er absolut ikke den mindste tvivl i mit sind, om hvilken genstand der er månedens yngling: Pikachu hatten er fandme da for fed! Den er jeg godt nok glad for! Jeg skreg da jeg trak den op af pakken og jeg blev suuuuper exited, Min kæreste blev derimod rigtig glad for de Heathstone relaterede ting, så det er skønt at vi begge fik noget ud af denne måneds crate. Er forresten også super hyped over min lille Chevy Impala, som jeg længe har ønsket mig i en større model. Hurraaaa! Happy Maria is happy!!

Næste måneds tema er: Time.
Jeg er faktisk helt på bar bund omkring hvad den næste pakke kommer til at indeholde..
Måske noget "Back to the future" af en art.. "Time" kan jo betyde mange ting. Så jeg venter spændt!


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr. i måneden


2 kommentarer:

  1. Er mildest talt en smule misundelig på din Pikachu hue også, det kunne have været det eneste i sådan en box og jeg havde været ovenud tilfreds, men det var da godt efter sidste forholdsvist skuffende loot crate! :D

    SvarSlet
  2. Det er der mange der har sagt xD er også vild med den! Tror også at det her har været en af de bedste crates jeg har fået! Er ekstatisk!

    SvarSlet