Månedens wantie - Oktober



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Nu er jeg jo ret vild med smykker - Især halskæder - Så da jeg så denne kunne jeg ikke lade være med at smide den ind i min "ønskeliste" på wish. Da den så havde ligget der og ventet et par dage, tænkte jeg: Det ville være en god wantie for Oktober, så ned i indkøbskurven med den. Jeg gav 14 kr (+7kr i forsendelse) - Cheap as usual.
Jeg bestilte halskæden d. 30. September og jeg modtog den d. 14. Oktober.



Da jeg modtog min pakke, havde jeg en forestilling om hvor stor halskæden ville være - Har jo efterhånden vænnet mig til at blive skuffet når det kommer til størrelser - MEN denne gang blev jeg positivt overrasket, fordi halskæden var nemlig dobbelt så stor som jeg havde forventet! Jeg var ellevild, da jeg er en pige der elsker store halskæder, som kan peppe ethvert kedeligt outfit op. Det var sgu ligefør jeg hoppede af glæde. Hurraaa!





Denne måneds wantie fortjener hele 5 stjerner, for en super hurtig levering (i forhold til normalt), og den behagelige overraskelse mht. til størrelsen. I'm a happy geek!



2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja ikke? :D
      - Var også vildt overrasket over at den var så stor! Elsker når sådan noget sker!

      Slet