Loot Crate - Oktober



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Oktobers tema var: TIME


Jeg modtog:
En lootcrate exclusive Funko Figur i form af Dr. Emmett Brown fra "Back from the Future"
En Hover Board replica også fra "Back from the Future, fremstillet i samarbejde med Universal Pictures
En Bill & Ted's Excellent Adventure T-shirt
En Dr. Who Spork i form af The Sonic Screwdriver
+ Et stykke udfoldeligt pap med nummerpladen fra bilen i Back From The Future,
som kunne hives ud af LootCrateMagazine!

Hvis man følger med på bloggen, ved man at jeg er Funko Pop samler, så derfor er min ynglingsgenstand i denne måned, ikke så svær at gætte - Selvfølgelig Dr. Emmett Brown Figuren! Jeg blev helt vildt glad da jeg åbnede pakken og så ham - Det er en fed figur, med mange detaljer. Gotta love it. Men jeg var også ret vild med Hover Board kopien! Vildt fed idé at samarbejde med universal pictures. Min kæreste derimod var helt oppe at køre over den der Dr. Who spork, hvilket passer mig fint, for jeg hader Dr. Who. Så den fik han! ;-)
Derudover er jeg ikke vild exited over t-shirten da jeg ikke aner hvad motivet skal forestille?? Sadface.

Næste måneds tema er: Combat!
Næste måneds tema kommer ikke til at vises på bloggen, da jeg har meldt LootCrate fra midlertidigt, da jeg står i noget af et økonomisk rod, så jeg er blevet nødt til at cutte mange af mine små glæder ned, for at komme på fode igen. MEN opslagene vil vende tilbage, hvis der er nok der ønsker det, så smid en kommentar hvis det kunne interessere nogen at jeg blev ved, når jeg er klar igen. 

It's been fun!


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr. i måneden


Ingen kommentarer:

Send en kommentar