Funko Pop Figurer #6



FUNKO POP VINYL:



Jeg tilmeldte mig Popinabox for 2 måneder siden og har fået tilsendt to Funko's intil videre
Den første jeg fik tilsendt var Deathstroke unmasked, fra serien Arrow og det var en dejlig "første pop",
da det ikke er en af de figurer du sådan lige finder i butikkerne. I denne måned modtog jeg Ted figuren med en øl i hånden, fra filmen Ted2 og den var jeg også ret begejstret for.
Den sidste Funko modtog jeg med denne måneds lootcrate, som allerede kan findes på bloggen.
Det var Dr. Emmett Brown, fra Back to the Future! Og denne figur er fantastisk, fordi der er så mange detaljer og han bare er en skøn figur i sig selv! Alt i alt, en skide god fangst denne gang!



Pop in a box er en hjemmeside hvor du kan tilmelde dig og få månedlige Funko figurer - Du bestemmer selv hvor mange du vil have i måneden. Du kan Like og Dislike alt efter hvilke figurer du har lyst til at modtage og derved gøre chancerne for at opfylde dine egne behov, en del større. Derudover kan du også registrere dem du har i forvejen, så du ikke risikerer at modtage en du allerede har. Det er et skide fedt koncept og helt ærligt, er jeg ked af at jeg ikke har tilmeldt mig noget før. Det koster 150 kr for at modtage én Funko hver måned, så det er basically bare hvad Funkoen ville koste i Gamestop + en smule porto oveni, så alt i alt en god deal!
- Desværre har jeg været nødsaget til at framelde mig igen, da jeg står i en
træls situation rent økonomisk, men mon ikke de nok skal finde vej til
mig alligevel. Stay tuned!


1 kommentar:

  1. Jeg elsker dem! Jeg har overvejet Ted også.. Jeg synes dog også min første derfra var ret godt klaret af dem!
    De har spoilet lidt af den Zbox jeg havde bestilt, Marty McFly skulle gerne være med på sit hooverboard som funko pop, så det er da win allerede der!

    SvarSlet