A-Z Tumblr Challenge



Normalt skal man faktisk "udfordres" til dette, men jeg syntes det så spændende ud og besluttede mig for at starte kæden og svare på disse spørgsmål og derefter udfordre 3 andre bloggere som skal gøre det samme;
Spørgsmålene er på engelsk, men svarerne bliver på dansk, bare for at lave lidt ballade. 
Here we go!


A - Age: Jeg er 22 år gammel. Bliver 23 d. 24. Januar.
B - Biggest Fear: Hmm.. Nok frøer eller havet. Men er bange for mange ting!
C - Current Time: Klokken er 13.22.. Burde være i skole ;-)
D - Drink You Had Last: En god flaske hvisvin. 
E - Easiest Person To Talk To: 
Der er mange navne der popper op nu 
F - Favourite Song: Lige for tiden er det nok "We're gonna be OK" med Andie Case.
G - Grossest Memory: Aner ikke hvad mit ulækreste minde er...... 
H - Hometown: Min hjemby er Gredstedbro.

I - In love With: Det er vidst ikke den store hemmelighed hvem jeg er forelsket i. 
J - Jealous Of: Ariana Grande fordi hun er både er talentfuld, smuk og succesfuld! 
K - Killed Someone?: Jeg har tit slået folk ihjel i mine mareridt xD
L - Longest relationship: Mit længste forhold varede i næsten 2 år. 
M - Middle Name: Helene.. Soon to be Buch.
N - Number of Siblings: 1 blodbundet bror og 3 stedsøstre.
O - One Wish: Det eneste jeg ønsker mig, kan ikke blive tvunget..
P - Person Who You Called Last: Min moar :3
Q - Question You Are Always Asked: "Er du okay?" "Er du syg?" "Hvad har du taget?" xD
R - Reason To Smile: Mine fantastiske venner 
S - Song You Listened To last: "Our Story" af Graham Colton.
T - Time You Woke Up: 09.10.. 

U - Underwear Colour: Gråt :3
V - Vacation Destination: No idea.. 
X - Xrays You’ve Had: 
Har fået taget røgtenbilleder af mine kæmper og af min mave tror jeg. 
Y - Your Favourite Food: Alt med fløde eller ost!
Z - Zodiac Sign: Vandmand :-)


- Jeg har valgt at udfordre:
Maja (randomdanishcitizen), Maija (imjayaija
og Sara (blogbyletzius)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar