5 fede film - Superhero Edition


1. The Dark Knight Rises
Christian Bale, Tom Hardy og Anne Hathaway
Som de fleste af mine følgere nok har fanget, så er jeg kæmpe Batman fanatiker og jeg er specielt begejstret for Christopher Nolans film, med Christian Bale som Batman. Jeg elsker måden filmene er lavet på og min ynglings film, i denne trilogi, er uden tvivl den sidste. Tom Hardy spiller Bane helt vildt godt og jeg er helt vild med plottet og den konstante spænding. Man når til et punkt, hvor man bliver lidt i tvivl om det gode vil sejre til sidst og det er en fed følelse at have i en action film. Plottwisted til sidst, er virkelig også noget der gjorde indtryk på mig, selvom jeg havde regnet den lidt ud (Lad os kalde det kvindelig intuition) .. Filmen er en perfekt slutning på en perfekt trilogi. 


2. Captain America: The Winter Soldier
Chris Evans, Scarlett Johansson and Samuel L. Jackson
Jeg var ret stor fan af den første Captain America film, men jeg må indrømme at efterfølgeren er lige en tand bedre. Der er mere spænding og så blev jeg helt vildt hyped da man fandt ud af hvem "The Winter Soldier" i virkeligheden er. Derudover er jeg totalt vild med Chris Evans i rollen som Captain America - Ingen ville kunne spille den bedre.
Filmen har mange twists og er hele tiden spændende. Den er også meget følelsesladet og skaber mange indtryk... Samtidig kan man jo nyde Black Widow, for let's face it.. She's delicious!


3. The Amazing Spiderman
Andrew Garfield and Emma Stone
Jeg indrømmer blankt at jeg var en af de stærke skeptikere, dengang filmen udkom. For at være helt ærlig så er det faktisk ikke ret længe siden jeg så den for første gang - Dét var en klar fejl. Den er meget bedre end de første og Andrew Garfield passer bedre ind, som Spiderman fra tegneserierne. Derudover blev jeg hamrende glad, da jeg indså at Gwen Stacy var med i filmen.. Hende manglede jeg sgu i de første. Fuck MJ, I'm all about Miss Stacy ♥ Filmen er bedre og følger tegneserierne langt bedre end de første. Skulderklap til Marc Webb, for at skabe dette mesterværk. 


4. The Fantastic Four
Chris Evans, Jessica Alba, Ioan Gruffudd og Michael Chiklis
Jeg har altid været totalt ekstatisk når det kommer til Fantastic Four, så filmen kan jeg se igen og igen. Jeg syntes den er god, på trods af at den ikke er helt ny mere. Jessica Alba er perfekt i hendes rolle som Sue Storm - The Invisible Woman og så er hun jo død lækker med blond hår, så jeg klager skam ikke. Igen er Chris Evans med, men som Johnny Storm - The Human Torch.. Jeg er vild med Chris, men ikke i denne rolle. Han er for arrogant og det klær ham virkelig ikke. Jeg kan bedre lige ham som Cap' A! 


5. The Avengers
Robert Downet Jr., Chris Evans, Mark Ruffalo, Chris Hemsworth,
Scarlett Johansson, Samuel L. Jackson og Jeremy Renner
Det kan ikke komme som en overraskelse at Avengers ligger her!
Den er fantastisk og er en af de bedste superhelte film der er lavet. Da den udkom hypede folk den helt vildt, hvilket gjorde at jeg havde så høje forventninger, at jeg var bange for at filmen ikke kunne leve op til dem - Åh gud, hvor tog jeg fejl. Filmen var bedre end jeg overhovedet havde turdet håbe på. Jeg er helt vild med den og jeg kan se den igen og igen. Derudover? Chris Evans 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar