Månedens wantie - September



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Leggins som disse har været i mit søgelys i lang tid. Da jeg ikke er en pige der går i bukser, er jeg helt besat af leggins og især leggins med fede farver. Da disse går lige ind i mit tegneserie-hjerte, skulle de bare hjem hurtigst muligt og jeg måtte vente et par uger, da jeg bestilte dem fra Wish (as per usual) men for 47 kr, kunne jeg sgu ikke lade være.. Syntes de har en charme og passer lige ind i min garderope.
Jeg bestilte dem d. 1. September og jeg modtog dem d. 19. September.



Jeg tømte postkassen lørdag aften, og blev glædeligt overrasket da jeg så hvor store de var. Jeg måtte bestille dem i en XL, bare for at være helt sikker på at de passede. De er en lille smule korte i fødderne, men det er nok også fordi jeg trækker dem langt op, så det er ikke noget decideret problem. Stoffet derimod er meget mystisk! Det er helt vildt blødt på ydersiden og meget glat på indersiden, så når jeg har dem på, føles det som om de er småvåde... Ellers er de jo fede MEN .. Efter at have haft dem på én dag, var der allerede hul i dem, fordi der var en syning der var gået op - Et tegn på virkelig dårlig kvalitet. Jeg blev ret skuffet...



Mine nye fede leggins fortjener 2 stjerner for en standard levering og totalt fedt, men skuffende produkt. Produktet ville egentlig have lagt på 4 stjerner, men fordi stoffet gik op i syningen, røg vi lige ned på 2 stjerner. Pisse frustrerende ... Mest fordi jeg ikke kan sy!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar