Månedens wantie - November


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.


For en gangs skyld har jeg ikke købt månedens wantie på nettet. Jeg var i bogormen - En lille butik i Esbjerg gågade - De sælger gamle bøger, plader, tegneserier, spil og meget andet til ikke så mange penge. Jeg har læst Djævelens lærling 2 gange og har ledt efter den i flere butikker, men hvis jeg så har fundet den, syntes jeg den var for dyr. Da jeg så fandt den i bogormen til 30 kr, blev jeg super glad! 




Jeg studerede bogen da jeg kom hjem, for at tjekke standen på den og se om der manglede sider eller lignende, og den er i super fin stand. Det eneste jeg lige kunne sætte min finger på, var at der sad et eller andet snask på frontsiden af bogen, men heldigvis var det bare lige til at tørre af med en lunken klud.
Så alt i alt er jeg tilfreds.



Denne wantie fortjener 4 ud af 5 stjerner for god service i verdens bedste lille butik!
Den sidste stjerne ville være kommet på hvis bogen ikke havde været beskidt. Details!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar