Loot Crate - November



Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Septembers tema var: COMBAT


Jeg modtog:
En Street Fighter tegneserie.
Fallout Tec-Guy Vault Boy bobblehead-figur
Cute but deadly magneter
Cute but deadly myserie figur
Teenage Mutant Ninja Turtles, Shredder-mask solbriller
Hungergames pin
+ Loot Crate til-og-fra kort

Jeg ved godt at jeg skrev sidste gang, at der ikke ville komme flere Loot Crate opslag foreløbig,
men da LC har lavet rod i deres system havde de alligevel trukket penge og sendt pakken og så
tænkte jeg: Meh, what the heck?

Min ynglingsting var svær at vælge denne gang, fordi denne crate er absolute shit (efter min mening)
Syntes virkelig ikke at det var pengene værd denne gang og jeg skulle bare have afbestilt pakken
og bedt om pengene tilbage, da jeg opdagede at de havde billed mig afterall.. Men syntes at
solbrillerne ville være nice, hvis man kunne tage den der Shredder-maske af, uden fucking at skulle
bruge en skruetrækker.. Jeg er mildest talt skuffet. 

Næste måneds tema er: Galaxy!
Som sagt, vil jeg ikke modtage flere Loot Crates, men håber at jeg har haft en positiv indvirkning,
på nogle af jer læsere, så i måske har fået lyst til at oprette jer! Galaxy lyder ihvertfald fedt syntes jeg :3


Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr. i måneden





Ingen kommentarer:

Send en kommentar