Top 10 Tirsdag #1


Top 10 Tirsdag var faktisk en række opslag jeg skrev helt tilbage i 2013,
inden bloggen blev "renoveret" og nu syntes jeg det var på tide at hive opslagene
ind igen, da jeg syntes konceptet er lidt sjovt og det passer ind
i min streak med mine lister for tiden. Idag er temaet: 

Celebrity Crushes
_________________________


1. Andy Biersack

Andy is perfection. Der er intet ved denne mand jeg ikke elsker.
Hans hår, hans smil, hans stemme, hans øjne, hans grin.. Alt er perfekt.
Og så har jeg en dyb svaghed for piercinger. Mums man. 



2. Oliver Sykes

Bring me the Horizon er et af mine ynglingsbands og Oli er en af
the main reasons. Hans stemme er fænomenal.. Derudover er han så

lækker, at jeg har lyst til at sætte mig ned og tude over det. 


3. Christina Aguilera

Dette smukke væsen er mit helt store idol. Ingen kan synge som hende og

ingen kan give mig goosebumps som hun kan. Hun er så fandens
smuk og så fandens dygtig, at man bliver helt ond i sulet, fordi det er så snyd!



4. Charlie Hunnam

Sons of Anarchy introducerede mig til dette hunk of a man. 

Jax Teller smadrede ind i mit hjerte ved første øjenkast og jeg er helt vild
med hans stil. Han er sgu en rigtig mand. 



5. Ruby Rose

I'd go all gay for Ruby Rose - Hun er alle kvinders girl-crush.
Da hun trådte ind i Orange is the new Black, blev alle kvinder på
mystisk vis lesbiske. Hun er så sexet at mine øjne svier.


6. Chris Evans
Chris Evans - Captain America. Så bliver det bare ikke mere sexy.
Den brystkasse, de øjne og den maskuline fremtoning er simpelthen
til at smelte af. Han er så lækker og så nuttet på samme tid.



7. Megan Fox
Jeg er ligeglad med hvad folk siger.. Hun er stadig et af de smukkeste
væsener på denne planet. Alle siger at hun var lækrere før i tiden, men jeg ser
hende som en vin - Hun bliver sgu kun bedre med tiden.



8. Justin Bieber

Jeg indrømmer gerne at Bieber er en af mine guilty pleasures.
Look at that sexy face. Elsker at der er lidt flabet gadedreng over ham..
Og okay, jeg har måske også en dyb svaghed for tatoveringer.



9. Conor Maynard

Jeg forelskede mig i denne mand, da jeg hørte ham synge. 
Sjældent kan en mand synge sig direkte ind i mit hjerte, men det må man sige
at Conor formåede. Look at his face. Let me kiss it pls. 


10. Ariana Grande
Smuk OG talentfuld? Det er fandme næsten ikke til at bære. 
Jeg er all down med Ariana Grande og syntes hun er fantastisk smuk
og synger fantastisk lækkert. Hun er for vild!




Hvis der er forslag til hvad næste Top 10 Tirsdag skal indeholde,
så tager jeg gerne imod tips i kommentarerne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar