Månedens wantie - Januar


Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Til denne måneds wantie har jeg bestemt mig for at bruge en af mine fødselsdagsgaver som wantie!
Jeg fik denne smukke, lange, sorte kjole, med læder top, af min veninde Mia.
Af gode grunde har jeg ingen anelse om hvad den har kostet eller
noget som helst andet, end at den er købt i H&M.
Jeg modtog kjolen dagen før min fødselsdag, d. 23. Januar.



Kjolen sidder faktisk rigtig godt på mig! Jeg er super glad for den og den er lige mig!
Toppen sidder især perfekt og får mig til at se lidt mere slank og lækker ud.
Er specielt vild med den nederste del, fordi den er kort, men fordi der
er det gennemsigtige stykke stof udover, er den mere classy.
Jeg er dybt taknemmelig for surprisepartyet og
gaverne. Alt var perfekt.



Kjolen får 5 stjerner - Den sidder fantastisk og den er skidehamrende
smuk og den klæder mig jo egentlig rigtig godt også!
Tak Mia!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar