Funko Pop Figurer #8




FUNKO POP VINYL:



Der har ikke været super meget Funko-action på bloggen, på det sidste, men da jeg lige har haft fødselsdag, var jeg en herre heldig kartoffel, at få et par i gave. Af min ven Kim, fik jeg The Hound fra Game of Thrones! Den er jeg super glad for, for han er jo super nice og er en af de lidt mere mystiske karakterer fra GoT.


    


Af min bedste veninde fik jeg 
Klokkeblomst, fra Disneys Peter Pan.
Hun har stået på ønskelisten længe, så der må man sige at  Debbie ramte plet.
Mrs. Potts og Chip, fra 
Disneys Skønheden og Udyret, fik jeg af mig selv! Jeg er rigtig glad for dem alle 3 - Problemet er bare lidt at jeg ikke rigtig har plads til dem nogen steder. Haha. En samlers evige problem.


Gamestop kører pt, igen, deres 3 for 2 tilbud, men har faktisk endnu ikke benyttet mig af det,
selvom det er dybt fristende, da jeg vader lige forbi Gamestop et par gange om ugen.
Jeg leger stadig med tanken om Pop in a box igen, men jeg bliver igen nødt til at have
økonomisk overblik, før jeg kan hoppe tilbage på den vogn.
Derudover kigger jeg stadig ofte rundt på nettet for at finde nogen, men ofte
er det for dyrt, og det er altid dét der hiver mig tilbage til virkeligheden igen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar