Funko Pop Figurer #9




FUNKO POP VINYL:


To gange på en måned Maria.. Ja venner. I've done it again!
Jeg har fået 3 nye Funko-børn og det er 3 jeg har ønsket mig længe (Det ved jeg godt at jeg næsten siger hver gang, but I gotta catch 'em all!)
Denne gang har jeg købt Disney's Maleficent/Malavia på dansk, den første udgave af The HULK og så The Phantom/Fantomet.
Fantomet købte jeg faktisk fordi jeg ved at min far elskede ham som barn, 

så det var lidt et 'in the spirit of'-køb - Fortryder det dog
slet ikke, for The Phantom er

for cool!




Jeg har nu benyttet mig af Gamestops 3 for 2 tilbud og jeg må indrømme at jeg stadig er en sucker for det, på trods af at det stadig er gode penge at miste. Men igen.. Jeg får 3 nye babyer med hjem, så det går jo nok alt sammen! Har dog fundet en masse fede figurer på EMP, så jeg tror det ender med at jeg køber et par stykker derindefra også.. 
 To brighten my horizon ya kno? 

3 kommentarer:

  1. Det er SÅ genialt at EMP har fået funko pops! Desværre bliver de også hurtigt udsolgt derinde, når nu prisen er steget i Game stop er det jo nemt at få det billigere. Hvis man havde abonnement på Zbox så kunne man få pops til 8 pund. Købte muligvis 5, men til 36 pund er det heller ikke slemt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er prisen steget i Gamestop???

      Slet
    2. Ved os koster de i hvert fald 139 og de plejer at koste 129 😊

      Slet