50 spørgsmål challenge



Dette tag, bliver for det meste lavet af youtubere, så jeg tænkte at jeg ville
smække det op som et opslag og så udfordre 3 andre bloggere
til at gøre det samme. Nogle af spørgsmålene er virkelig
dårligt formulerede, men det må man jo tage med!



1. Hvad har du på?
Grønne-agtige leggings, røde converse og en wolverine T-shirt.

2. Nogensinde været forelsket?
Jeps, masser af gange. Bliver nemt forelsket faktisk.
3. Haft et slemt brud?
Ja.. Der har også været et par stykker..
4. Hvor høj er du?
1.75.. Det er true struggle når man elsker høje stilletter.
5. Hvor meget vejer du?
Pretty personal don't ya think....... Haha ej, 72 kilo
6. Tattoos?
En enkelt - Peace, love and music, på underarmen.
7. Piercinger?
Sort næsering - I love it!
8. OTP?
Min One True Paring er helt sikkert Jay og Gloria fra
Modern Family, fordi de beviser hvor vigtigt det er at man også
kan være forskellige, så længe man elsker og respekterer hinanden.

9. Yndlings show?
Den er svær. Elsker mange serier men min all-time favorite er
enten Georgie Shore eller The Walking Dead (Så kan man lige
se hvor bred min smag for serier er, haha!) 
10. Yndlings bands?
Architects, Breaking Benjamin, Bring me the Horizon,
Linkin Park, Sleeping with Sirens og Alter Bridge.

11. Noget du savner?
Jeg savner min første lejlighed i Ribe, hvor jeg boede
med min ekskæreste. Savner også tiden med ham. Vi
er dog stadig rigtig gode venner. Han et skønt menneske!

12. Yndlings sang?
Lige pt. må det nok være King for a day som er lavet af
Pierce the Veil i samarbejde med Kellin Quinn.

13. Hvor gammel er du?
23 vintre.
14. Stjernetegn?
Vandmaaaaaand. 
15. Kvalitet du leder efter i en partner?
Ærlighed og troskab frem for alt.
16. Yndlings quote?
Har ikke noget decideret ynglings men syntes at
"Stress is caused by giving a fuck" er virkelig grinern!

17. Yndlings skuespiller?
Puha, den var straks værre. Tror faktisk det skal være
Jamie Foxx eller Leonardo Dicaprio (Der nævnte jeg lige
essensen af Django Unchained, haha) fordi de begge
har en enestående egenskab til at kunne spille forskellige
roller sindsygt godt, uanset hvad de får tildelt!
18. Yndlings farve?
Blå, ligesom min tandbørste.
19. Høj eller blød/stille musik?
Syntes det spørgsmål er mærkeligt formuleret,
men vælger bare at sige høj..
20. Hvor tager du hen, når du er ked af det?
Søger tilflugt til et badeværelse, så jeg kan tude i fred.

21. Hvor lang tid tager dit bad?
Det kommer an på om jeg skal barbere ben.. For så
tager det nok 20 min. Hvis ikke - 3 sange..

22. Hvor længe er du om at gøre dig klar om morgenen?
En halv time ca. Det tager nok længere tid at vågne, end
alt det andet. Hader ikke at kunne stå op i mit eget tempo!

23. Været i en fysisk kamp?
Ikke decideret kamp. Har slået og er blevet slået,
men aldrig sammenhængende, haha.
24. Turn on?
Tusser og piercinger.
25. Turn off?
Skaldede mænd.
26. Grunden til at jeg kom på Blogspot?
Nyder at skrive, også selvom der ikke er nogen 
der læser det, så jeg startede tilbage i 2012, da
jeg kun havde 4 followers og skrev om alt og
ingenting - Stadig mange lister though..
27. Frygt?
Frøer, køer, mørke, fyrværkeri, heste og havet.

28. Sidste gang du græd?
Igår da jeg snakkede med min mor (Family-drama...)
29. Sidste gang du sagde, du elskede nogen?
Sidst jeg snakkede med min bedste veninde.

30. Betydningen bag dit blog-navn?
Well.. Fordi jeg bare er endnu en 'crazy bitch'..
31. Sidste bog du læste?
Løvetæmmeren af Camilla Läckberg.
32. Nuværende bog du læser?
Nordkraft. Skal læse den til skolen. 
33. Sidste show du så?
Grimm - Sæson 5.
34. Sidste person du snakkede med?
Camilla fra min klasse.
35. Forholdet mellem dig og personen, du sidst skrev til?
Kiiiiiiiiiiiiim. Han er en af mine bedste makkere!
36. Yndlings mad?
Kinesisk.. eller burger.. Eller pasta cabonara..
Eller Sandwich.. Ååååååh maaaaaaad...
37. Sted du vil besøge?
Auschwitz eller Disney Land (Better not get those two confused!)
38. Sidste sted du var?
Øh.. "Sted" er jo et abstrakt begreb så jeg vælger bare at
skrive Pionerbar i Esbjerg, i en max brandert.
39. Har du et crush?
Ikke decideret nej.
40. Sidste gang du kyssede en?
Erhm.. Det er ikke så længe siden, men kan ikke
rigtig huske hvornår faktisk.. Awkward.
41. Sidste gang du blev fornærmet?
I lørdags, i min brandert.
42. Yndlings sliksmag?
LAKRIDS!
43. Hvilket instrument spiller du?
Congaaaas, hahah!
44. Yndlings smykke?
Elsker øreringe.
45. Sidste sport du spillede?
Dyrker ikke sport. Like overhovedet.
46. Sidste sang du sang?
Et cover af Love yourself, som Conor Maynard har lavet.
47. Yndlings chat-up linje?
"Gjorde det ondt?" - "Hvad?" - "Da du faldt ned fra himlen?
For dit ansigt er pænt smadret!"
48. Har du nogensinde brugt den?
HAH nej, men den er blevet brugt på mig. Var færdig af grin!
49. Sidste gang du hang ud med nogen?
Igår, da jeg havde Sons of Anarchy-session med Morten
50. Hvem skal svare på disse spørgsmål herefter?
Det skal Michelle (blog), Sam (blog) og Maja (blog)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar