Månedens wantie - Februar



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Denne gang har jeg for en gangs skyld ikke købt noget på nettet.
Jeg var i H&M med en god veninde, i starten af måneden, og så faldt
jeg over denne sag, i deres vilde udsalg - 30 kr!? Solgt!

Jeg købte toppen 10. februar.



Den så meget lille ud, men jeg tænkte at det jo nok var meningen,
når nu det var en af de dersens crop toppe - Har aldrig haft sådan en på(!)
Men den var lidt slidt at se på, hvilket jeg var ret stor fan af.



Toppen fortjener 4 ud af 5 stjerner.
Toppen sidder fantastisk på mig, så længe jeg har bukser på, som er
forholdsvist højtaljede, så man ikke kan se min lille flomme-mause :i
Den sidder godt, men skal nok bare lige vænne mig
til at den er så lille.. Sådan all in all :-DDet er ikke den bedste kvali, men igen - Til 30 kr,
hvad kan man så forvente? ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar