Funko Pop Figurer #2



FUNKO POP VINYL:



Endnu engang gik jeg i Gamestop i Esbjerg, denne gang med min kæreste, men jeg opdagede, til min store frygt, at deres 2 for 3 tilbud ikke længere eksisterede. Fast besluttet på at skulle have 2 nye figurer, bevægede jeg mig ind på Toywiz.com, og bestilte Opie Winston fra Sons of Anarchy og Kratos fra God of War. Dem har jeg ønske mig længe. Men jeg havde i forvejen allerede The Jokerbatman liggende, fordi jeg fik ham i Loot Crate (som allerede har skrevet et opslag om her). Han har egentlig bare ligget og ventet på at kunne blive præsenteret, sammen med to nye, som jeg jo altid gør. Jeg er rigtig tilfreds med mine køb, på trods af at Toywiz er en smule dyrt, pga. shipping and handeling, men til gengæld har de et stort udvalg!
My collection is growing!


Fremover tror jeg at jeg vil kigge på Toywiz, når jeg skal købe Funko, for nu hvor Gamestops fantastiske tilbud er udgået, må jeg jo ty til internettes assistance. Jeg har kigget lidt rundt på Ebay, men desværre er Pop meget eftertragtet og bliver tit solgt på auktioner og dem som ikke gør bliver dyre pga. fragt. Jeg har også kigget lidt på Amazon men heller ikke der syntes jeg at det er så godt. Toywiz har hurtig levering og et bredt udvalg, så min interesse er vagt!



5 kommentarer:

  1. Hvor meget gav du for shipping og afhænger det af hvor mange man køber? Min interesse er også vakt! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg gav ca. $29 for shipping, så det er ret dyrt, men det koster jo det samme uanset hvor mange du køber, så det kan jo i teorien bedre betale sig at købe dem på Toywiz, frem for Ebay, hvor du jo skal betale fragt for hver enkel genstand.. Håber du joiner "The Funko Army" ;-)

      Tak for din kommentar!

      Slet
    2. Jeg tænker at hvis det bliver, så køber både min roommate og jeg en lille bunke sammen, så det at portoen ikke stiger er da ret relevant og udover det er hver enkelt figur jo også ret meget billigere end alle andre steder! :)

      Slet
    3. Det lyder som en rigtig god idé! Og ja de er billigere dér, for på Ebay og Amazon, betaler man fragt for hvert eneste objekt man køber, så det er rigtig ærgeligt.. Men jeg er ihvertfald glad for at jeg opdagede Toywiz. Og så har jeg jo været heldig nok, at modtage en Funko, i Loot Crate også ;-)

      Slet
    4. MEN vil også rådejer til at passe på - Jeg har lige fået en fraktura fra UPS (Pakkeservicen der bragte min pakke) og jeg skal betale 233 kr i moms :-( Av for den.... Som om figurerne ikke var dyre nok i sig selv........

      Slet