Tour i min serie-verden



Som de fleste nok skulle have opdaget, by now, så er der en lille nørd gemt i mig. Det gælder skam også med mine serier. Jeg kan godt lide at have overblik over, hvad jeg er igang med, så derfor har jeg lavet en liste, (Dem er jeg, som bekendt, ret glad for at lave) og den liste vil jeg simpelthen lufte for jer, heldige læsere idag!
 - Reality er ikke includeret.

Jeg begyndte på listen for lidt over halvandet år siden, vil jeg tro, og den er faktisk blevet relativt lang. Jeg ser meget forskelligt, så derfor er jeg sikker på at der vil dukke en titel eller to op, som alle kan relatere til. Først vil jeg vise listen over serier som jeg har set færdig og hvor jeg har set dem:

F.R.I.E.N.D.S - DVD-boks.
Beverly Hills 90210 - DVD-boks.
Harper’s Island - Watchseries
Desperate Housewives Watchseries
2900 Happiness - DVD-boks. 
Kimi ga Nozomu Eien (Rumbling hearts) - Unknown
Hannah MontanaWatchseries
Jersey ShoreWatchseries
Ghost Whisperer Watchseries
Sex and the City - DVD-boks.
How I Met Your Mother - Watchseries
Ally McBeal Netflix og Watchseries
Rita Tv2play
Misfits Netflix  og Watchseries
Langt Fra Las VegasTv2play
Anna Pihl Tv2play
Lærkevej Tv2play
Under the Dome Watchseries
Sons of Anarchy Netflix  og Watchseries
Drop Dead DivaNetflix 


De steder hvor der står to hjemmesider, er fordi den ene hjemmeside ikke havde flere afsnit.
(Det er Netflix lidt kendt for.... Desværre)

Next up, we have - Serier som jeg er igang med: 

DareDevil
– Venter på sæson 2
(2016)
Netflix 
The Walking Dead –Venter på Sæson 6 (7. Oktober) Watchseries 
Orange is the new Black –Venter på sæson 3 (12. Juni) Netflix 
Under the dome – Venter på sæson 3 (25. Juni) -  Watchseries


Supernatural – Sæson 10 - Watchseries 
Geordie Shore – Sæson 10 - Watchseries 
Medium – Sæson 3 - DVD og Watchseries 
Arrow – Sæson 2 -  Netflix 
Grimm – Sæson 4 - Netflix og Watchseries

Det er mange, på én gang, I know, men jeg kan godt lide at have muligheder af vælge imellem,
så jeg ikke drukner og kører totalt død i en enkelt serie. Det er sundt med variation. 


Til sidst, er der alle de serier som jeg har planlagt at skulle se, når jeg er færdig med de overstående.
De står ikke nødvendigvis i rækkefølge: 


American Horror stories -
Foreslået af en kammerat.


Orphan Black -
Fik en comic tilsendt fra Loot Crate og det så nice ud!


Big Bang Theory -
Let's face it.. It's awesome.  


Heksene Fra Warren Manor -
Nostalgien hiver mig ind.


Breaking Bad -
Har kun hørt godt om serien så.. Why not?


Melrose Place -
Nostalgi... Can't help it.


Game Of Thrones -
 Nu skal jeg altså have det set!


Cold case -
Så et enkelt afsnit på zulu og det så fedt ud.


Mirai nikki -
Matthias siger jeg skal.


Death note -
Alle mine anime-nørd venner, tvinger mig næsten!!


Gossip Girl -
Kan godt lide serier med tøse-drama!


Lost -
Har hørt det skulle være spændende!


The Carrie Diaries -
 "Sex and the City"-Carrie som ung? Nice!


Pretty little liars -
Igen.. Tøse drama.


Avatar -
Bare fordi det er awesome!


Regner stærkt med at jeg starter hårdt ud med GoT, fordi jeg har følt mig tiltrukket af det, ret længe....
Og hvem kan afvise
Nikolaj Coster-Waldau


Nogen der har noget at anbefale, en kommentar til en serie eller spørgsmål, så er kommentarerne heldigvis fuldt tilgængelige! 

5 kommentarer:

  1. Man skal altså næsten bare have set BBT! I min verden i hvert fald, for det er jo trods alt den serie jeg nørder mest og går allermest op i.. Den er bare guddommelig og helt tilpas nørdet!
    Jeg skal helt sikkert også have set alle afsnit af The Carrie Diaries - jeg ved bare ikke hvor da Netflix ikke har den.. Ville også gerne se suburgatory, som godt nok ikke er på din liste, men det kunne da være et forslag.. Kan være jeg skal kigge på watchseries? :D
    Nu har jeg også lidt ekstra i tankerne.. Har dog set mange af de samme serier haha :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger næsten kun watchseries.. Mest fordi man kan finde ALLE serier, man kan komme i tanke om, men basically fordi der ikke er noget pis med at der mangler 4 sæsoner - Den opdaterer løbende, hvilket er hamrende lækkert!

      Slet
    2. Jeg vil i hvert fald også huske hjemmesiden så, for det er jo trods alt helt igennem fantastisk at kunne se ALLE foreløbige sæsoner og ikke mangle nogen midt i det hele eller mangle nogle fuldt ud!

      Slet
    3. Den kan være en smule besværlig, men når du først har fundet ud af den, så er det GULD VÆRD!
      Men vil råde dig til KUN at bruge de links der hedder: Gorillavid, Movpod, Daclips og Vidbull - Alt andet er proppet med virus eller noget scam!

      Slet