Loot Crate - Maj


Jeg har i det nye år tilmeldt mig en side der hedder Loot Crate - Det er en hjemmeside for små nørder der er vild med merchandise og små geeky ting og jeg tænkte, da jeg hørte om det, at det lige var noget for mig. Hver måned modtager du en pakke(med et bestemt tema), med en masse ting i, der er relaterede til dette tema - T-shirts, figurer, accessories etc.



Majs Tema var: UNITE


Jeg modtog:
En "Powerrangers" T-shirt - It's Morphin' time!
"Team Fortress" badges.
En "Bravest Warriors" tegneserie.
"Marvel" isterninge bakke.
En exklusiv "Loot Crate" udgave af MAD Magazine.
"Marvel" Snørebånd.
Et "Rick and Morty" puslespil, med 300 brikker.
+ Et "Avengers" bilklistermærke,
som jeg har tænkt mig at give til min bror.
 

I denne måned har jeg faktisk svært ved at vælge min ynglings ting, fordi der var så mange fede ting. Selvom jeg også er glad for T-shirten og tegneserien, så har jeg fået den slags, flere gange, så derfor vælger jeg Marvel snørebånene. De er virkelig seje og vil klæde mine kedelige sko, rigtig godt! Man kan aldrig få for meget superheroy stuff.
Men en tegneserie og en T-shirt til? SCORE!
Go go powerrangers!

Næste måneds tema er: Cyber.
Krydser SÅ meget fingre for at der er noget Star Wars stuff, for det ville bare være perfekt.
Men måske det er lidt for obvious og derfor mixer de det op med en hel masse andre ting.
Det er de jo rigtig gode til! Heldigvis.



Du kan læse mere om at oprette dig som bruger her.
Shipment til Danmark koster kun 207 kr i måneden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar