Månedens wantie - Maj



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Majs wantie, har jeg glædet mig helt ekstremt til at vise jer. Jeg har nemlig bestilt "The Evenstar" på Wish.com-appen, til kun 7 kr (+ 7 kr i forsendelse) - Det er jo vanvittigt billigt! Så har været spændt på at se om det bare har været for godt til at være sandt. Jeg er rigtig glad for nerd-merch (duh),
så selvfølgelig skulle jeg da også eje, Arwens Evenstar.
Halskæden blev bestilt d. 2. Maj og jeg modtog den d. 11. Maj.


Jeg havde, som sædvanlig, en idé om hvordan halskæden ville se ud, mht. til størrelse osv. så da halskæde ankom, blev jeg virkelig overrasket - Positivt. Den er virkelig flot, i forhold til hvad jeg havde regnet med.. Dog er det meget tydeligt at stenene bare er limet på, men til den pris, kan jeg jo i teorien bare købe en ny, når den anden går i stykker - Eller bare være klar med superlimen.  



Denne måneds wantie fortjener 4 ud af 5 stjerner, for hurtig levering og et super flot design. Den sidste stjerne røg i svinget, fordi den ser en smule cheap ud, men det er også kun hvis man nærstuderer den - Så det får folk bare ikke lov til!



1 kommentar: