Funko Pop Figurer #7




FUNKO POP VINYL:



 Gamestop har endnu engang beriget mig med 3 nye Funko-børn, da de har gang i endnu en omgang 3 for 2. Disse 3 er helt specielle, da det er nogen jeg har ønsket mig siden starten!
Rick Grimes findes i federe udgaver, men da det er planen at få de første først, så måtte jeg jo tage til takke med nr. 13, som jeg har ledt efter flere steder. Derudover måtte jeg bare eje Dancing Groot, da han jo slet ikke er til at stå for!
Oooooog sidst men ikke mindst måtte jeg
have Superman med mig også. Denne superman er meget enkel
og er præcis som jeg ønsker han skal være.
Jeg er godt tilfreds med dagens fangst!



Siden jeg fravalgte Pop in a box, har der ikke været den store Pop-action i mit liv og mit Funko-hjerte
bløder. Jeg mangler nye børn til samlingen og jeg kan mærke de kalder på mig - Too far?
Ej, uanset hvad så skal jeg nok ende med at tilmelde mig Pop in a box igen, det bliver
bare ikke lige nu, da det slet ikke passer ind økonomisk. Men savner jeg det? Åh ja.



2 kommentarer:

  1. Jeg finder så mange sider... Zavvi giver som udgangspunkt altid fri fragt og de koster så 90-110 kroner cirka figurerne. ;)
    Jeg er så super meget uvenner med "poop in a box" som de hedder herhjemme, men Gucca er godt og da jeg kom forbi Gamestop og havde set det her indlæg... Ups som man siger :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Long story short: De trak penge for to figurer, jeg modtog en og den anden de påstod at have sendt mig havde jeg bestilt og modtaget fra eBay hvilket jeg kunne bevise. Efter 2 måneders mailen frem og tilbage uden de ville give mig tracking nummer eller noget fik jeg refunderet beløbet for Poppen og ikke porto selvfølgelig, men deres kundeservice er uduelig og jeg vender ikke tilbage selvom det virker godt for nogen. :)

      Slet