Månedens wantie - December



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

Endnu engang bevægede jeg mig ud på kendt farvand og købte månedens wantie på wish appen.
Som sædvanlig har jeg ikke givet ret meget - 14 kr (8 kr og 8 kr for forsendelse)
Jeg faldt over disse smukke øreringe og jeg håber inderligt at de lever op til mine forventninger.
Jeg bestilte øreringene d. 25. november og modtog dem d.10. december. 


Da jeg modtog øreringene var jeg totalt hyped, fordi de ankom hurtigere end de andre ting jeg har bestilt,
så det var en dejlig overraskelse. Da jeg fik dem pakket ud var jeg overrasket over designet, da der er 'kæder' på begge sider og dem på låsen faktisk er længere end dem foran (Ved godt man kan se det på billedet, men så
meget har jeg faktisk ikke nær studeret dem, men det er rart at blive positivt overrasket!)
 De var lidt bøvlede at få i, men det er nok mest fordi låsen lige skal vænnes til. De er skide flotte,
men de er sådan lidt stive.. Havde regnet med at de var mere 'dangly', hvis man kan beskrive det sådan :b 



Denne wantie fortjener 4 ud af 5 stjerner for hurtig levering og et godt produkt (as per usual)
Den ville nok være hoppet op på 5 stjerner, hvis øreringene ikke havde været så 'stive'..
Alt i alt, en skide god december-wantie, da jeg tror jeg kommer til at bruge dem meget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar