Alle mine lister over ting, der må og skal laves lister over




Jeg er faktisk et ret struktureret menneske. 
Uden pis, så skriver jeg stort set lister over alt, hvad der kan skrives lister over.
Det har altid været sådan og det er sådan jeg skaber overblik for mig selv
og det gør mig langt mindre forvirret til dagligt - For jeg er et ret forvirret menneske
to be honest. 


Der er standard listerne som f.eks. Indkøbsliste, som er skrevet ned til sidste detalje,
og pakkelister, til når jeg skal ud og rejse og faktisk også når jeg bare skal på weekend-tur. 

Det er mine andre lister der nok er lidt mere ekstraordinære.
Mine dokument-filer på computeren er proppet med mærkelige lister.
Jeg har f.eks. en liste med citater, som folk har sagt igennem årene (.. og den er lang!)
- Derudover har jeg lister over ting jeg skal nå på vigtige datoer,
bare så jeg ikke glemmer det - Er ret distræt... 


Mine vigtigste lister er bla. min serie-liste, som faktisk er blevet vist her på bloggen (link),
den bliver opdateret flittigt, også med detaljer som f.eks. dato på udgivelse af nye sæsoner.
Så er der min "wanties" liste - Hold nu op, hvor bliver den opdateret tit.
Fordi jeg kan nemt sidde den ene  dag og tænke: "Årh hvad den er fed,
og så dyr er den heller ikke", hvor så næste dag tænker jeg at det nok ikke lige var
 noget for mig alligevel. Dén liste er laaaang. 


.. Så er der også 'for sjov' listerne, som min liste over ting jeg mangler (Film, spil osv)
og så min liste over gode sange jeg enten skal høre eller synge på et tidspunkt.
Derudover har jeg selvfølgelig også en bucketlist,
som også kommer på bloggen på et tidspunkt.
  

Har også en liste i mine notater på telefonen hvor det er delt op i 3 kategorier:
Random, musik og film. Det bliver den eneste liste jeg frigiver, da det ellers ville blive et meeeeeeeget lang indlæg
- Bare for at give jer et indput, så kommer det herunder: 

Random:
Cards against humanity - Jeg skulle her huske at tjekke, en gang imellem,
hvad de koster på Ebay (De er pissehamrende dyre!)
OTP - One True Paring - Bare for at huske hvad det betyder
og huske at det skal bruges til et indlæg.. Bum bum :-)
Canine, samojede - Hunderacer jeg skal huske.
Croc - Ps1 - Et spil jeg rigtig, rigtig gerne vil have!
Ikke alt for fedtet zink salve - Ordrer fra lægen til tør hud.
Dansk tandlægeforsikring - Skal huske at tjekke priser!
Heksehammeren - En bog der blev omtalt i en film.

Musik:
Goodbye my lover - instrumental - En sang jeg vil prøve at synge.
Lion King Music - instrumental - Evt. flere sange jeg vil prøve at synge.
Disturbed - Devour - En vildt fed sang jeg skal høre noget mere.
Starset - Let it Die - En sang jeg skal have tjekket ud!

Film:
Fight Club - En film vi så i skolen, som jeg ikke så starten af.
Videogame highschool - Serie - En serie jeg har fået anbefalet. 




Ærligt, så har listen været meget længere, men mange af tingene på listen,
fik jeg tjekket ud og/eller ordnet, så derfor kunne det godt slettes. Jeg er meget dedikeret
til mine lister og de bliver opdateret flittigt og sat i orden mange gange, på forskellige måder.
Hvis der er nogle af mine læsere der har en liste-tendens som jeg selv,
så smæk en kommentar op, for det er altid sjovt at læse, når andre folk er lige så
tossede og strukturerede som en selv. But that's it for now!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar