Tøj jeg aldrig ville gå i #4 - Nelly



"4-Pocket Shirt Dress" - 549 kr.
Kan købes her!

Selve navnet på denne såkaldte "kjole", gjorde mig opmærksom på at den nok
 passede ret godt ind i dette indlæg - "Shirt Dress"... What? Enten er det en trøje
eller også er det en kjole.. Og så lige i cowboy stof.. Hvorfor? Og ærligt.. Hvis
det er nødvendigt at nævne antallet af lommer, i navnet på kjolen, så er der for mange lommer. 


"Eyelet Pu Skirt" - 449 kr.
 Kan købes her!
Hvorfor? Det ligner et af de der læder forhæng man bruger i industri-branchen,
men de har så valgt at 'spice' tingene op og lave.. huller.. Da jeg faldt over denne
nederdel, i min research, blev jeg en smule mundlam (ja i know right?)
Jeg ved ikke engang hvad jeg skal sige om dette monstrum, udover at hvis jeg
ser nogen gå i den, vil jeg nok ikke vide om jeg skal grine eller græde!


"Christmas Tree Tights" - 119 kr. 
Kan købes her!
I forvejen er jeg ikke en af de mest jule-glade mennesker, men hvis der er én ting
 
jeg hader mere end julepynt, så er det tøj med jul på. Julesweatre, jule strømper,
juleleggins, ja you name it.. Kan tolerere en nissehue, men så stopper det også bare dér.
Hvad er pointen i at købe tights som disse? Du kan gå i dem i én måned, hvert år
og så skal de pakkes ned igen, medmindre du vil rende rundt og være all-year christmasfreak ..


"Victorine Hw Check Pants" - 399 kr.
Kan købes her!
ALT er galt med disse bukser. Skulle det forestille hverdagsbukser?
De ligner natbukser.. Eller noget der var in i 70'erne.. De er forfærdeligt grimme
og gør helt sikkert ikke noget godt for kvindekroppen.. Ens røv, lår og ben kommer jo til
at se poset ud, bare fordi bukserne er hamrende posede. Øv. Det er sgu lige
til at sætte sig ned og tude over. 



"Stiletto Ankle Boot" - 189 kr
Kan købes her!
Jeg har et meget dybtgående had til spidse sko. Jeg har ingen anelse om hvorfor, 
men jeg har altid hadet når sko var spidse og jeg nægter at gå i dem.
Derudover har jeg også et lille problem med ankel støvler.. Så man kan vidst godt sige
at disse sko trykker på alle mine knapper! Derudover syntes jeg hælen er for tynd,
til sko som disse, hvilket gør dem endnu mere horrible!


"Boucle Knit Seam Front Slouch Jumper" - 349 kr.
Kan købes her!
Min første tanke da jeg så denne sweater? Sækkevæddeløb..
Jeg har literally in anelse om hvorfor man ville påføre sig denne, i dagslys.
Jeg kan da forstå hvis man render rundt i den derhjemme, hvis den er behagelig,
men ligefrem at tage den på, hvor andre kan se den... Aaaarh vel? 


"Lilith G-Spot Vibrator 7 Speed" - 429 kr. 
Kan købes her!

Jeg er udemærket klar over at dette ikke ligefrem er tøj eller noget,
men da jeg fandt denne, under "Skønhed", blev jeg nødt til at have den med.
Jeg er måske en smule sart, men syntes det er usmageligt at sælge dildoer på tøjsider..
Og så lige under skønhed? What is this? Det er totalt mærkeligt og der var mange
forskellige at vælge imellem og jeg blev lige forarget hver gang jeg scrollede
forbi en.. Hvad tænker folk dog på? 





2 kommentarer: