Funko Pop Figurer #10



FUNKO POP VINYL:



Denne gang er noget helst specielt da det ikke kun er indlæg nr. 10 men også fordi jeg lige har rundet 30 funko's! Denne gang har jeg modtaget to af figurerne fra min bedsteveninde. Hun udnyttede også Gamestop's 3 for 2 tilbud! Hun købte oprindeligt også Maleficent til mig, men hende havde jeg jo i forvejen så jeg hoppede ind og købte Perfect Cell fra Dragon Ball, som har været øverst på listen i lang tid! Derudover gav hun mig Young Bruce Wayne fra Gotham og den udvidede Elsa version med tre små snemænd. Tak til Debbie for at være det dejligste menneske i verden og tak til Kim for at hjælpe hende med at vælge. Jeg er ganske tilfreds og meget taknemmelig!

At Debbie har valgt at udnytte Gamestop's tilbud, betyder at hun har hørt efter og virkelig
har sat sig ind i tingene, for helt ærligt.. Det ville være dumt ikke at benytte sig af
tilbuddet nu hvor det er her. Det er billigere og smartere. Jeg tvivler faktisk på
at jeg ender med at købe Funko's andre steder foreløbig, da jeg lige har
fået mig en lejlighed og derfor står i en lidt ustabil økonomi, men skal nok
forsøge at opdatere løbende alligevel - Skal nok få råd! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar