Månedens wantie - April



Ude i side panelet på bloggen, smider jeg hver måned et billede af månedens "wantie" og der vil kommet et opslag med denne genstand, også hvis den ikke bliver købt - Det er jo ikke altid at bugettet er til det, men så kan det jo være at der er andre, der finder inspiration.

I denne omgang har jeg valgt at denne måneds wantie skulle være en læbestift,
som jo selvfølgelig er købt på min evigt elskede wish-app. Jeg har længe overvejet
om jeg turde købe mere make-up derinde, efter mascara fiaskoen,
i månedens wantie fra Juli sidste år (kan læses her) ..
Men tænkte at nu var det på tide at prøve igen.
Læbestiften er kul-sort og kostede 7 kr (+7 kr i forsendelse)
Jeg bestilte den d. 1. Marts og modtog den d. 31. Marts.







Jeg havde ikke sindsygt mange forventninger da jeg købte læbestiften
og hvis jeg skal være ærlig, var jeg bange for at tage den på, da jeg modtog den,
fordi jeg var bange for at den ville skuffe. Man skal smøre et tykt lag på, for at det bliver sårn
sort-ish, for det bliver ikke "Vampire black", som lovet. Havde ellers håbet på en sort,
der kunne afspejle min sjæl ;-) Den er tilpas og jeg kan godt lide den!




3 ud af 5 stjerner fordi læbestiften slet ikke er sort nok, i forhold til billederne
og den først bliver ordenlig hvis man smører tykt på. Alt i alt er den god
nok og selvom "vampire black" ikke holder en meter, så er jeg alligevel sexy as hell!



1 kommentar: